Příprava tiskovin
Navrhneme a pro tisk připravíme nejrůznější letáky, rollupy, katalogy, ale i etikety produktů. Samozřejmostí je zpracování firemního stylu, tedy základních firemních tiskovin, které obvykle navazuje na návrh loga.
Pár informací o tom, co je firemní styl
Firemní styl navazuje na logo a jedná se především o návrh nejrůznějších firemních tiskovin jako jsou vizitky, hlavičkové papíry, razítka, ale také katalogy či letáky. Jde o soubor grafických prvků a pravidel, které by měla firma využívat a dodržovat, aby bylo dosaženo jednotného vystupování a výrazu firmy. Častým označením pro firemní styl jsou termíny firemní kultura nebo anglicky corporate identity.
Firemní styl by měl vycházet z loga, protože jej doplňuje a často využívá jeho typického prvku. Je více než vhodné navrhovat logo ruku v ruce s firemním stylem. V oboru brandingu neboli budování značky máme mnohaleté zkušenosti, rádi oblékneme i vaši firmu do profesionálního a zajímavého kabátu.
Co vše obvykle firemní styl obsahuje
V našem základním balíčku firemního stylu jsou obsaženy vizitky a hlavičkový papír, pro něž dostanete k výběru více návrhů. Následně dopracujeme též obálky, razítka a emailový podpis.
Tento balíček tiskovin dodáváme zdarma k nejvyššímu balíčku návrhu loga. U středního balíčku je cena 3 200 Kč, u nejnižšího (nebo samostatně) je cena základního balíčku firemních tiskovin 4 000 Kč.
Dle přání zákazníka je možno doplnit též různé další tiskoviny a navrhnout zpracování propagačních předmětů, etiket, obalů, polepů automobilu, potisk oblečení, tužky, deštníky, tašky, ale třeba i jídelní lístek restaurace.
Máte zájem například jen o vizitky?
Vizitky či třeba hlavičkový papír vám samozřejmě navrhneme a připravíme i samostatně. Cena přípravy vizitek (vice návrhů k výběru) či hlavičkového papíru (vč. Word šablony) je 1 500 Kč, v případě návrhu obálky, razítka či emailového podpisu 500 Kč.
Jak je to se samotným tiskem?
Tisk ani výrobu dokumentů a předmětů neprovádíme a nezajišťujeme. Výstupem naší práce jsou standardizované PDF dokumenty, které stačí zaslat do kterékoli tiskárny a ta tisk zajistí. Můžete si tak vybrat tiskárnu ve vašem okolí, kde si můžete například vyvzorkovat vhodnou gramáž a povrchovou úpravu papíru, anebo vzdálenější a třeba levnější, která vám hotové tiskoviny zašle až domů.
4 000 Kč ale i zdarma
- Vizitky a hlavičkový papír (na výběr z několika návrhů), obálky, razítka, emailový podpis. Cena je dle balíčku návrhu loga.
Obvykle 1–3 000 Kč
- Cena je dle konkrétních požadavků a rozsahu a neobsahuje případný nákup fotografií ve fotobankách.
Obvykle za 12 stran: 7–9 000 Kč
- Cena je dle konkrétních požadavků a rozsahu a neobsahuje případný nákup fotografií ve fotobankách.