Navrhneme sexy logo pro vaši společnost

Logo je bezpochyby nejdůležitější vizitkou ve vizuelní komunikaci vaší firmy.
Je všude – na vizitkách, na vašem webu, na tiskovinách, na poštovní schránce,…
Jeho podoba nesmí být náhodná nebo prvoplánová – měla by důsledně vycházet z několika faktorů.

Zákazník si pečlivě vybírá. V konkurenčním prostředí, které dnes již naštěstí vládne v naší zemi většině oborů, hraje firemní prezentace velmi důležitou roli. Potenciální zákazník či obchodní partner si sice může vybírat podle nabízené ceny nebo kvality produktů a nabídky, a často tomu tak skutečně je, nicméně nejsou to jediné faktory, kterými na své okolí firma působí.

Logo je tím, čím se prezentujete v první řadě. Je všude, je to značka vaší firmy – na vizitkách, internetové prezentaci, firemních tiskovinách, reklamních předmětech,… Je to jedna z nejdůležitějších součástí vaší firmy, to, podle čeho vás lidé rozlišují a především podle čeho si vás lidé zapamatují. Budete-li jednou firmou z mnoha, která vizuelně nezaujme a neosloví, zákazník vás snadno přehlédne. Bude-li však vaše firma mít své charakteristické a nezaměnitelné logo, máte tak v rukou silnou marketingovou zbraň.

Velké firmy to vědí – tak jako pro addidas jsou typické tři pruhy, pro apple logo nakousnutého jablka, měla by i vaše firma být něčím typická, jednotná a zapamatovatelná – a o tom přesně je logo a grafický styl.

Kvalitní a moderní logo by mělo splňovat několik parametrů, abychom jej mohli označit jako dobré. Tvorba loga by měla vycházet z několika předpokladů.

Logo musí být v daném oboru a teritoriu originální a nezaměnitelné. Většina symbolů již bylo v nějaké formě vymyšleno. Důležité ale je, aby nebylo logo zaměnitelné s vaší konkurencí. Logo by mělo být snadno zapamatovatelné a graficky přitažlivé.

Kvalitní logo musí vycházet ze zaměření firmy – z oblasti jejího podnikání. Musí zohledňovat cílovou skupinu firmy a vzbuzovat u ní žádoucí emoce a asociace. Ať již jde o tvarosloví, barevné zpracování i font.

Dobré logo by mělo tvořit harmonický celek. Může se skládat jen z nápisu v patřičném fontu, nebo může jít o kombinaci nápisu a grafické značky. Tak či tak by výběru i zpracování fontu měla být věnována patřičná péče, aby celé logo působilo kompaktně.

Návrh loga by měl zohlednit také možnosti široké aplikovatelnosti loga. Logo může být v různých velikostech na různých místech – od reklamní tužky, přes vizitky a tiskoviny až po velkoformátové zpracování.

  1. Analýza samotné firmy
    Abychom mohli začít tvořit návrhy loga, potřebujeme maximum informací o firmě či produktu, které má nové logo reprezentovat. Důležité je také poznat cílovou skupinu, kterou má nové logo především oslovit a také pocity a dojmy, které v ní má vzbudit. Pro zjištění důležitých informací pro návrh loga obvykle požádáme klienta o vyplnění krátkého dotazníku.
  2. Analýza konkurence, inspirace, asociace
    Víme-li, co od loga očekáváme, začínáme o logu přemýšlet, hledat inspiraci a asociace. Sbíráme tak nejrůznější podklady a podněty pro samotný návrh loga. Při tom také mapujeme konkurenci, abychom se vyvarovali vymyšlení již vymyšleného – a tedy podobnosti loga s již existující firemní identitou jiné firmy či produktu.
  3. Tvorba návrhů, zpracování námětů loga 
    Vznikají první nárhy logo, často poměrně rozdílné, což je dobře, protože tak alespoň máte z čeho vybírat. Na návrzích dle rozpočtu pracuje jeden až tři grafici a výsledkem je pět až deset různých návrhů, často rozšířených o varianty.
  4. Korekce, doladění loga 
    Jakmile vyberete motiv, který vás nejvíce oslovuje, nadále jej dle vašich připomínek i našeho odborného oka dopracujeme do výsledné podoby, se kterou bude spokojen nejen klient, ale pokud možno i grafik samotný. Ladíme proporce, tvar, barvy, vybíráme font a celkové uspořádání loga.
  5. Rozpracování variant loga 
    Když už víme, jak bude logo vypadat, domyslíme možné varianty uspořádání loga a také barevné varianty (barevnou, negativní, černou, bílou, případně další). Výsledná loga připravíme v různých formátech (.ai, .pdf, .png, .jpg).
  6. Rozpracování variant loga 
    Zbývá již jen zpracovat podrobný logomanuál, který jasně definuje podoby loga, kodifikuje barvy a zmiňuje možnosti jeho aplikace.
  7. Další spolupráce
    Protože obvykle bývá klient s naší prací spokojen, pokračujeme většinou další spoluprácí, ať již v podobě vypracování firemního stylu a tiskovin nebo také webových stránek či internetového obchodu.
  1. Zkušení grafici
    Loga u nás vymýšlí zkušení grafici. Právě zkušenosti a globální přehled jsou kromě talentu pro vymyšlení kvalitního loga důležité.
  2. Logo si vyberete z více variant
    Předložíme vám několik návrhů na nové logo, ze kterých si jistě vyberete. Počet návrhů se obvykle pohybuje mezi třemi a osmi návrhy.
  3. Preferujeme kvalitu nad kvantitou
    Konkurence vám slíbí více – mnoho grafiků a ještě více návrhů na logo. Více ale neznamená lépe – i my vám jsme schopni dodat desítky návrhů od desítek grafiků. Vybíráme ale ty nejlepší z nejlepších, nezahltíme vás desítkami průměrných log, ale předložíme vám raději méně návrhů, zato kvalitnějších.
  4. Garance vrácení peněz
    Pokud si z předložených návrhů nevyberete, což se nestává, garantujeme Vám vrácení 50% z ceny loga. Jsme ale přesvědčeni, že budete s našimi službami spokojeni.
  5. Individuální přístup
    Ke každému klientovi a ke každému logu přistupujeme individuálně. Položíme vám vždy několik otázek, abychom se o vás i o vašem podnikání dozvěděli co nejvíce tak, aby logo odráželo přesně ty hodnoty a vzbuzovalo přesně ty pocity, které jsou žádoucí.
  6. Licence k užívání loga samozřejmostí
    Ke všem logům poskytujeme časově neomezenou licenci k užívání loga.
  7. Analýza oboru i konkurence
    Návrhu loga předchází analýza oboru i konkurence, abychom si mohli vytvořit myšlenkovou mapu a asociace vedoucí ke správnému výběru motivů i fontů pro budoucí logo, ale také proto, aby se nestalo, že vymyslíme logo, které již používá například vaše konkurence. Analýzu provádíme především u vyšších balíčků.
  8. Barevné varianty, formáty, logomanuál
    V závislosti na vybraném balíčku od nás dostanete nejen základní logo, ale také jeho barevné varianty (pro černobílé nebo negativní použití), logo od nás vždy dostanete v různých formátech (jpg, png, pdf, ai) a u vyšších balíčků je součástí našich služeb také vypracování logomanuálu, ve kterém je logo podrobně definováno.
  9. Návrhem loga to pouze začíná
    Rádi vám poskytneme také další servis. Pro nové logo vám zajistíme registraci ochranné známky, zpracujeme firemní styl (vizitky, hlavičkové papíry, obálky a další), připravíme propagační tiskoviny pro tisk, ale také rádi zajistíme vytvoření profesionálních a moderních webových stránek.
  10. Návrh loga nás baví
    Nakonec to nejdůležitější – vymýšlet loga nás prostě baví. A jak známo, jen práce, která člověka baví, produkuje ty nejlepší výsledky.
Stačí mi jen
LOGO NA WEB
Použití loga je předpokládáno pouze na webové stránky. Vhodné pro menší či začínající firmy, které potřebují hlavně web.

Cena balíčku: 7 990 Kč 8 990 Kč

Chci
PLNOHODNOTNÉ LOGO
Logo pro univerzální použití navržené po analýze oboru. Vhodné pro různé aplikace loga – na web, vizitky, tiskoviny, atd.

Cena balíčku: 9 990 Kč 11 990 Kč

Uvítám
PRVOTŘÍDNÍ SERVIS
Pro náročné klienty, kteří požadují ty nejlepší služby. Přípravě návrhů věnujeme maximum času, v ceně jsou základní firemní tiskoviny.

Cena balíčku: 15 990 Kč 19 990 Kč

Obecně platí, že s vyššími balíčky narůstá čas, který můžeme návrhům loga věnovat a tím roste jejich kvalita (mnohdy ty nejlepší nápady přijdou až po určitém čase a několika předchozích návrzích). Z tohoto důvodu doporučujeme spíše využití středního, či přímo nejvyššího balíčku.

Kromě nejlevnější varianty je součást návrhu loga také zpracování analýzy, ve které pro účely návrhu loga důkladně poznáme klienta, prozkoumáme také jeho obor a konkurenci, čímž zamezíme možné zaměnitelnosti loga s konkurencí.

Termín dodání se obvykle pohybuje v horizontu dvou až tří týdnů. Pokud na logo spěcháte, práci uspíšíme a po dohodě Vám návrhy dodáme i dříve. Pokud ale není nutné mít logo ihned, doporučujeme dát návrhu loga dostatek času. Čím více času je k dispozici, tím déle grafik/grafici o logu přemýšlí a mnohdy i připraví více a kvalitnějších návrhů. Návrh loga je kreativní činnost a ne vždy se dá kvalitní výsledek vyrobit ihned „na povel“. Ne vždy je také možné na zakáz​ce začít ihned pracovat. Chce to svůj čas, grafik také musí mít určitý prostor na reflexi a následnou kritiku návrhu proto, aby mohl klientovi předložit takové návrhy, o nichž bude skutečně přesvědčený. Obvykle si tedy, pokud je to možné, vyčleňujeme alespoň 14 dnů na přípravu návrhů, u vyšších balíčků ideálně tři až čtyři týdny.

Logomanuál jasně definuje a popisuje logo a jeho parametry. Aby logo dobře vyznělo, je potřeba mu ponechat dostatečnou ochrannou zónu. Při tiskové i jakékoli jiné reprodukci je potom velmi vhodné znát přesné barvy loga, aby se na dokumentech logo nevytisklo v jiných odstínech. Logomanuál slouží k tomu, aby bylo docíleno jednotné prezentace firemního vizuelního stylu.

Na návrh loga by mělo navazovat také zpracování firemního stylu. Jedná se především o návrh nejrůznějších firemních tiskovin jako jsou vizitky, hlavičkové papíry, katalogy a letáky.